Best Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant colleges in Miami 2024

Best Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant colleges in Miami for 2024

Miami Dade College
Miami, FL

Miami Dade College offers 1 Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 22 Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant students graduated with students earning 22 Associate's degrees.

City College-Hollywood
Hollywood, FL

City College-Hollywood offers 1 Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant degree programs. It's a very small, private for-profit, two-year college in a large suburb. In 2022, 8 Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant students graduated with students earning 8 Associate's degrees.

List of all Veterinary/Animal Health Technology/Technician and Veterinary Assistant colleges in Miami

City College-Hollywood Logo City College-Hollywood Hollywood, FL
43 : 1 257