Best Health Services/allied Health/health Sciences colleges in Missouri 2024

Best Health Services/allied Health/health Sciences colleges in Missouri for 2024

Saint Louis University
Saint Louis, MO

Saint Louis University offers 2 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 55 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 53 Bachelor's degrees, and 2 Master's degrees.

Rockhurst University
Kansas City, MO

Rockhurst University offers 2 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 27 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 27 Associate's degrees.

University of Missouri-Columbia offers 2 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 439 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 439 Bachelor's degrees.

University of Missouri-Kansas City offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a large, public, four-year university in a large city. In 2022, 60 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 60 Bachelor's degrees.

Image by @vyas_krishna

Washington University in St Louis offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 3 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 3 Bachelor's degrees.

University of Central Missouri offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a large, public, four-year university in a faraway town. In 2022, 17 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 17 Bachelor's degrees.

Southeast Missouri State University offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a medium sized, public, four-year university in a small city. In 2022, 16 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 16 Bachelor's degrees.

Evangel University
Springfield, MO

Evangel University offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a midsize city. In 2022, 10 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 10 Bachelor's degrees.

Stephens College
Columbia, MO

Stephens College offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a very small, private not-for-profit, four-year university in a midsize city. In 2022, 2 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General students graduated with students earning 2 Bachelor's degrees.

Southwest Baptist University offers 1 Health Services/Allied Health/Health Sciences, General degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a faraway town.

Find local colleges with Health Services/allied Health/health Sciences majors in Missouri

List of all Health Services/allied Health/health Sciences colleges in Missouri

Saint Louis University Logo Saint Louis University Saint Louis, MO
Rockhurst University Logo Rockhurst University Kansas City, MO