Best Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Ohio 2024

Best Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Ohio for 2024

University of Akron Main Campus offers 2 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 6 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 6 Bachelor's degrees.

Baldwin Wallace University offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 12 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 12 Bachelor's degrees.

Bowling Green State University-Main Campus offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a large, public, four-year university in a outlying town. In 2022, 34 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 34 Bachelor's degrees.

University of Cincinnati-Main Campus offers 3 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 107 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 106 Bachelor's degrees, and 1 Certificate.

University of Cincinnati-Clermont College offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a medium sized, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 3 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 3 Associate's degrees.

University of Cincinnati-Blue Ash College offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a medium sized, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 20 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 20 Associate's degrees.

Clark State College
Springfield, OH

Clark State College offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a small, public, four-year university in a small city.

Cleveland State University offers 3 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a large, public, four-year university in a large city. In 2022, 2 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 2 Master's degrees.

The University of Findlay offers 2 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a faraway town.

Eastern Gateway Community College offers 2 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a very large, public, two-year college in a small city. In 2022, 65 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 65 Certificates.

Find local colleges with Health Professions and Related Clinical Sciences majors in Ohio

List of all Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Ohio

Auburn Career Center Logo Auburn Career Center Concord Twp, OH     166
Muskingum University Logo Muskingum University New Concord, OH