Best Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Virginia 2024

Best Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Virginia for 2024

Liberty University
Lynchburg, VA

Liberty University offers 6 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a very large, private not-for-profit, four-year university in a small city. In 2022, 923 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 881 Master's degrees, and 42 Certificates.

Old Dominion University offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 175 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 175 Bachelor's degrees.

Regent University
Virginia Beach, VA

Regent University offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large city.

Blue Ridge Community College offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a small, public, two-year college in a outlying rural area. In 2022, 48 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 40 Certificates, and 8 Associate's degrees.

Central Virginia Community College offers 1 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a small, public, two-year college in a small city.

Germanna Community College
Locust Grove, VA

Germanna Community College offers 1 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a outlying rural area. In 2022, 8 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 8 Certificates.

J Sargeant Reynolds Community College offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 34 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 17 Associate's degrees, and 17 Certificates.

Brightpoint Community College offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 37 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 29 Associate's degrees, and 8 Certificates.

New River Community College offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a small, public, two-year college in a outlying town. In 2022, 28 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 16 Associate's degrees, and 12 Certificates.

Patrick & Henry Community College offers 1 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a small, public, two-year college in a outlying rural area.

Find local colleges with Mental and Social Health Services and Allied Professions majors in Virginia

List of all Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Virginia

Liberty University Logo Liberty University Lynchburg, VA
Old Dominion University Logo Old Dominion University Norfolk, VA