Best Nursing Assistant colleges in Los Angeles 2024

Best Nursing Assistant colleges in Los Angeles for 2024

Angeles College
Los Angeles, CA

Angeles College offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a very small, private for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 11 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide students graduated with students earning 11 Certificates.

Platt College-Los Angeles offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a very small, private for-profit, four-year university in a large suburb.

Los Angeles Harbor College offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large city.

Los Angeles Mission College offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large city. In 2022, 3 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide students graduated with students earning 3 Certificates.

Hacienda La Puente Adult Education offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a very small, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 51 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide students graduated with students earning 51 Certificates.

Healthcare Career College offers 2 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a very small, private for-profit, two-year college in a large suburb.

Medical Allied Career Center
Santa Fe Springs, CA

Medical Allied Career Center offers 1 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide degree programs. It's a very small, private for-profit, less than two-year school in a large suburb. In 2022, 6 Nursing Assistant/Aide and Patient Care Assistant/Aide students graduated with students earning 6 Certificates.

List of all Nursing Assistant colleges in Los Angeles

Angeles College Logo Angeles College Los Angeles, CA   26 : 1 369
Platt College-Los Angeles Logo Platt College-Los Angeles Alhambra, CA
32 : 1 667