Best Advanced Legal Research/studies colleges in Missouri 2024

Best Advanced Legal Research/studies colleges in Missouri for 2024

University of Missouri-Kansas City offers 1 Advanced Legal Research/Studies, General degree programs. It's a large, public, four-year university in a large city. In 2022, 9 Advanced Legal Research/Studies, General students graduated with students earning 9 Master's degrees.

Image by @vyas_krishna

Washington University in St Louis offers 2 Advanced Legal Research/Studies, General degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 320 Advanced Legal Research/Studies, General students graduated with students earning 310 Master's degrees, and 10 Doctoral degrees.

List of all Advanced Legal Research/studies colleges in Missouri

School Average Tuition Student Teacher Ratio Enrolled Students
Washington University in St Louis Logo Washington University in St Louis Saint Louis, MO
16 : 1 17,012