Best Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Arizona 2024

Best Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Arizona for 2024

Image by @buluttyilmaz

Arizona State University Campus Immersion offers 3 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 59 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other students graduated with students earning 59 Certificates.

University of Arizona offers 2 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 36 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other students graduated with students earning 36 Master's degrees.

National Paralegal College offers 2 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other degree programs. It's a very small, private for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 16 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other students graduated with students earning 16 Master's degrees.

Find local colleges with Legal Research and Advanced Professional Studies majors in Arizona

List of all Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Arizona

National Paralegal College Logo National Paralegal College Phoenix, AZ
University of Arizona Logo University of Arizona Tucson, AZ