Best Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Atlanta 2024

Best Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Atlanta for 2024

Georgia State University offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 66 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 66 Master's degrees.

Life University
Marietta, GA

Life University offers 1 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a small city. In 2022, 27 Health Professions and Related Clinical Sciences, Other students graduated with students earning 27 Master's degrees.

List of all Health Professions and Related Clinical Sciences colleges in Atlanta

Georgia State University Logo Georgia State University Atlanta, GA
Life University Logo Life University Marietta, GA