Best Legal Administrative Assistant/Secretary colleges in California 2024

Best Legal Administrative Assistant/Secretary colleges in California for 2024

Allan Hancock College
Santa Maria, CA

Allan Hancock College offers 2 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a large, public, two-year college in a midsize city.

American River College
Sacramento, CA

American River College offers 1 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 4 Legal Administrative Assistant/Secretary students graduated with students earning 4 Certificates.

Butte College
Oroville, CA

Butte College offers 4 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a faraway rural area. In 2022, 7 Legal Administrative Assistant/Secretary students graduated with students earning 5 Certificates, and 2 Associate's degrees.

Cerritos College
Norwalk, CA

Cerritos College offers 2 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a large, public, two-year college in a large suburb.

Cypress College
Cypress, CA

Cypress College offers 1 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a large, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 1 Legal Administrative Assistant/Secretary students graduated with students earning 1 Associate's degree.

College of the Desert
Palm Desert, CA

College of the Desert offers 1 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a large, public, two-year college in a small city. In 2022, 1 Legal Administrative Assistant/Secretary students graduated with students earning 1 Certificate.

East Los Angeles College
Monterey Park, CA

East Los Angeles College offers 2 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large suburb.

Fresno City College
Fresno, CA

Fresno City College offers 3 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large city.

Glendale Community College offers 2 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a large, public, two-year college in a midsize city.

Imperial Valley College offers 1 Legal Administrative Assistant/Secretary degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a outlying rural area.

Find local colleges with Legal Administrative Assistant/Secretary majors in California

List of all Legal Administrative Assistant/Secretary colleges in California

Cypress College Logo Cypress College Cypress, CA