Best Slavic Languages, Literatures, and Linguistics colleges in California 2024

Best Slavic Languages, Literatures, and Linguistics colleges in California for 2024

University of California-Berkeley offers 3 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 12 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General students graduated with students earning 6 Bachelor's degrees, 5 Master's degrees, and 1 Doctoral degree.

University of Southern California offers 2 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General degree programs. It's a very large, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 6 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General students graduated with students earning 3 Master's degrees, and 3 Doctoral degrees.

University of California-Santa Barbara offers 1 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize suburb.

Image by @with_jiyoung

University of California-Los Angeles offers 3 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 1 Slavic Languages, Literatures, and Linguistics, General students graduated with students earning 1 Doctoral degree.

Find local colleges with Slavic Languages, Literatures, and Linguistics majors in California

List of all Slavic Languages, Literatures, and Linguistics colleges in California

University of California-Berkeley Logo University of California-Berkeley Berkeley, CA
University of Southern California Logo University of Southern California Los Angeles, CA