Best Fire Science/Fire-Fighting colleges in Los Angeles 2024

Best Fire Science/Fire-Fighting colleges in Los Angeles for 2024

East Los Angeles College
Monterey Park, CA

East Los Angeles College offers 1 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 125 Fire Science/Fire-Fighting students graduated with students earning 125 Certificates.

El Camino Community College District offers 1 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a large, public, two-year college in a large suburb. In 2022, 39 Fire Science/Fire-Fighting students graduated with students earning 39 Certificates.

Los Angeles Harbor College offers 1 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large city.

Mt San Antonio College offers 2 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a very large, public, two-year college in a large suburb.

Rio Hondo College
Whittier, CA

Rio Hondo College offers 1 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a large, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 61 Fire Science/Fire-Fighting students graduated with students earning 61 Certificates.

University of Antelope Valley offers 2 Fire Science/Fire-Fighting degree programs. It's a very small, private for-profit, four-year university in a large suburb.

List of all Fire Science/Fire-Fighting colleges in Los Angeles

Antelope Valley Community College District Logo Antelope Valley Community College District Lancaster, CA
El Camino Community College District Logo El Camino Community College District Torrance, CA
Rio Hondo College Logo Rio Hondo College Whittier, CA