Best Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Los Angeles 2024

Best Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Los Angeles for 2024

Image by @with_jiyoung

University of California-Los Angeles offers 1 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 1 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other students graduated with students earning 1 Doctoral degree.

University of Southern California offers 2 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other degree programs. It's a very large, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 35 Legal Research and Advanced Professional Studies, Other students graduated with students earning 22 Master's degrees, and 13 Certificates.

List of all Legal Research and Advanced Professional Studies colleges in Los Angeles

University of Southern California Logo University of Southern California Los Angeles, CA
University of California-Los Angeles Logo University of California-Los Angeles Los Angeles, CA