Best Mass Communication colleges in Los Angeles 2024

Best Mass Communication colleges in Los Angeles for 2024

California State University-Los Angeles offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 7 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 7 Master's degrees.

Claremont McKenna College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 6 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 6 Bachelor's degrees.

Fullerton College
Fullerton, CA

Fullerton College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a large, public, two-year college in a large suburb.

Glendale Community College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a large, public, two-year college in a midsize city.

Harvey Mudd College
Claremont, CA

Harvey Mudd College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a very small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 2 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 2 Bachelor's degrees.

Orange Coast College
Costa Mesa, CA

Orange Coast College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a large, public, two-year college in a midsize city.

Pitzer College
Claremont, CA

Pitzer College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 18 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 18 Bachelor's degrees.

Pomona College
Claremont, CA

Pomona College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 18 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 18 Bachelor's degrees.

Rio Hondo College
Whittier, CA

Rio Hondo College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a large, public, four-year university in a large suburb.

Scripps College
Claremont, CA

Scripps College offers 1 Mass Communication/Media Studies degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 13 Mass Communication/Media Studies students graduated with students earning 13 Bachelor's degrees.

List of all Mass Communication colleges in Los Angeles

School Average Tuition Student Teacher Ratio Enrolled Students
California State University-Los Angeles Logo California State University-Los Angeles Los Angeles, CA
37 : 1 26,460