Best Russian Language and Literature colleges in Los Angeles 2024

Best Russian Language and Literature colleges in Los Angeles for 2024

Image by @with_jiyoung

University of California-Los Angeles offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 1 Russian Language and Literature students graduated with students earning 1 Bachelor's degree.

Los Angeles City College
Los Angeles, CA

Los Angeles City College offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a large, public, two-year college in a large city. In 2022, 4 Russian Language and Literature students graduated with students earning 4 Certificates.

Pasadena City College
Pasadena, CA

Pasadena City College offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a very large, public, two-year college in a midsize city.

Pomona College
Claremont, CA

Pomona College offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb.

Scripps College
Claremont, CA

Scripps College offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb.

University of Southern California offers 1 Russian Language and Literature degree programs. It's a very large, private not-for-profit, four-year university in a large city.

List of all Russian Language and Literature colleges in Los Angeles

University of Southern California Logo University of Southern California Los Angeles, CA
Los Angeles City College Logo Los Angeles City College Los Angeles, CA
Scripps College Logo Scripps College Claremont, CA