Best Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Minneapolis 2024

Best Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Minneapolis for 2024

University of Minnesota-Twin Cities offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 8 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 8 Certificates.

Walden University
Minneapolis, MN

Walden University offers 2 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other degree programs. It's a very large, private for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 21 Mental and Social Health Services and Allied Professions, Other students graduated with students earning 21 Doctoral degrees.

List of all Mental and Social Health Services and Allied Professions colleges in Minneapolis

University of Minnesota-Twin Cities Logo University of Minnesota-Twin Cities Minneapolis, MN
Walden University Logo Walden University Minneapolis, MN