Best Industrial and Organizational Psychology colleges in Nebraska 2024

Best Industrial and Organizational Psychology colleges in Nebraska for 2024

Bellevue University
Bellevue, NE

Bellevue University offers 2 Industrial and Organizational Psychology degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 53 Industrial and Organizational Psychology students graduated with students earning 53 Master's degrees.

University of Nebraska at Omaha offers 1 Industrial and Organizational Psychology degree programs. It's a large, public, four-year university in a large city. In 2022, 6 Industrial and Organizational Psychology students graduated with students earning 6 Master's degrees.

Nebraska Wesleyan University offers 1 Industrial and Organizational Psychology degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large city.

Find local colleges with Industrial and Organizational Psychology majors in Nebraska

List of all Industrial and Organizational Psychology colleges in Nebraska

Nebraska Wesleyan University Logo Nebraska Wesleyan University Lincoln, NE