Best African-American/Black Studies colleges in San Francisco 2024

Best African-American/Black Studies colleges in San Francisco for 2024

University of California-Berkeley offers 3 African-American/Black Studies degree programs. It's a very large, public, four-year university in a midsize city. In 2022, 21 African-American/Black Studies students graduated with students earning 16 Bachelor's degrees, and 5 Doctoral degrees.

Laney College
Oakland, CA

Laney College offers 1 African-American/Black Studies degree programs. It's a medium sized, public, two-year college in a large city.

San Francisco State University
San Francisco, CA

San Francisco State University offers 2 African-American/Black Studies degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 28 African-American/Black Studies students graduated with students earning 22 Bachelor's degrees, and 6 Certificates.

Saint Mary's College of California offers 1 African-American/Black Studies degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb.

List of all African-American/Black Studies colleges in San Francisco

Laney College Logo Laney College Oakland, CA
University of California-Berkeley Logo University of California-Berkeley Berkeley, CA
Saint Mary's College of California Logo Saint Mary's College of California Moraga, CA