Best Peace Studies and Conflict Resolution colleges in Wisconsin 2024

Best Peace Studies and Conflict Resolution colleges in Wisconsin for 2024

Marquette University
Milwaukee, WI

Marquette University offers 1 Peace Studies and Conflict Resolution degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 6 Peace Studies and Conflict Resolution students graduated with students earning 6 Bachelor's degrees.

University of Wisconsin-Milwaukee offers 3 Peace Studies and Conflict Resolution degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 13 Peace Studies and Conflict Resolution students graduated with students earning 10 Master's degrees, and 3 Certificates.

Find local colleges with Peace Studies and Conflict Resolution majors in Wisconsin

List of all Peace Studies and Conflict Resolution colleges in Wisconsin

Marquette University Logo Marquette University Milwaukee, WI
University of Wisconsin-Milwaukee Logo University of Wisconsin-Milwaukee Milwaukee, WI