Best Adult Health Nurse/Nursing colleges in Ohio 2024

Best Adult Health Nurse/Nursing colleges in Ohio for 2024

Case Western Reserve University offers 1 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large city.

University of Cincinnati-Main Campus offers 5 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 103 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 91 Master's degrees, 7 Certificates, and 5 Doctoral degrees.

Eastern Gateway Community College offers 1 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a very large, public, two-year college in a small city. In 2022, 61 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 61 Associate's degrees.

Kent State University at Kent offers 2 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large suburb. In 2022, 4 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 4 Certificates.

Mount Carmel College of Nursing offers 4 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a very small, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 29 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 23 Master's degrees, and 6 Certificates.

Ursuline College
Pepper Pike, OH

Ursuline College offers 2 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a very small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb. In 2022, 18 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 16 Master's degrees, and 2 Certificates.

Youngstown State University offers 3 Adult Health Nurse/Nursing degree programs. It's a large, public, four-year university in a small city. In 2022, 14 Adult Health Nurse/Nursing students graduated with students earning 14 Master's degrees.

Find local colleges with Adult Health Nurse/Nursing majors in Ohio

List of all Adult Health Nurse/Nursing colleges in Ohio

Mount Carmel College of Nursing Logo Mount Carmel College of Nursing Columbus, OH
15 : 1 766