Best Development Economics and International Development colleges in California 2024

Best Development Economics and International Development colleges in California for 2024

Stanford University
Stanford, CA
Image by @kaiii_e

Stanford University offers 1 Development Economics and International Development degree programs. It's a large, private not-for-profit, four-year university in a large suburb.

Image by @with_jiyoung

University of California-Los Angeles offers 1 Development Economics and International Development degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city. In 2022, 115 Development Economics and International Development students graduated with students earning 115 Bachelor's degrees.

University of Southern California offers 1 Development Economics and International Development degree programs. It's a very large, private not-for-profit, four-year university in a large city.

University of California-San Diego offers 1 Development Economics and International Development degree programs. It's a very large, public, four-year university in a large city.

Point Loma Nazarene University offers 1 Development Economics and International Development degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large city. In 2022, 4 Development Economics and International Development students graduated with students earning 4 Bachelor's degrees.

Hope International University offers 2 Development Economics and International Development degree programs. It's a small, private not-for-profit, four-year university in a large suburb.

Find local colleges with Development Economics and International Development majors in California

List of all Development Economics and International Development colleges in California

Stanford University Logo Stanford University Stanford, CA
University of California-Los Angeles Logo University of California-Los Angeles Los Angeles, CA